Goodie bag

Jag måste ju visa alla grejer vi fick i helgen på Blogger Bboot Camp. Alla andra har väl redan redovisat innehållet, men det skadar nog inte att ta det en gång till. På lördagmorgonen fick vi en kasse full med saker, bland annat schampoo, Gainomax, Naturdietprodukter, hudlotion, kosttillskott, styrketräningsbok, godis..



..Och det (kanske) bästa av allt. Vi fick två snygga träningströjor från Craft med BBC-loggan på ryggen och en löparjacka från Nike. Jag har en liknande och den är skitbra rent ut sagt.




Alla snygga träningsglada kycklingar i BBC-tröjan anno 2010

Nu är det måndag och jag sitter på jobbet och kör på fram till kvällens pump-klass. Jag hoppas folk känner sig träningssugna trots den underbar solen ute. Vad tränar du idag?

Ha en toppendag!



Kommentarer
Postat av: soffan

Idag tränar jag faktiskt ingenting! Jag har ridit några timmar på morgonen, ska gå en lång promenad med min lilla hund, och annars bara vila, tvätta och shoppa. Typiskt bra dag :). Var instruerar du någonstans?

2010-04-19 @ 13:14:31
URL: http://www.metrobloggen.se/soffans
Postat av: carro

Jag tränar inte alls idag, segt och trött. Hur mår du i kroppen?! Kul att träffa dig! :D

2010-04-19 @ 16:03:31
URL: http://www.fitnesssessan.blogspot.com
Postat av: Elin

Idag tar jag det lugnt och bara är, imorgon dock blir det nog spinning :)

2010-04-19 @ 18:07:21
URL: http://elinbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0