Innebandy

Tisdag idag och jag är tröttare än tröttast. Jag har sovit ungefär 3½ timmar i natt och detta drar ner min produktivitet (och mina ögonlock) i botten! Men jag kämpar på. Och det blir ju mycket lättare om man vet att man har något roligt framför sig. Och så kan det faktisikt vara. Ikväll ska jag nämligen spela innebandy vilket jag inte gjort på läänge och jag har saknat det som in i..Norden! Drömmen är att börja lira på allvar igen. Men så var det det där med tiden. Sist jag checkade hade dygnet bara 24 timmar..

När jag kommer hem ikväll måste jag färga mina ögonbryn. De ser nästan obefintliga ut just nu och använder jag inte ögonbrynspennan ser jag nästan (observera: bara nästan) ögonbrynslös ut. Och detta vill vi ju inte utsätta världen för.




Ha det tipptopp och njut av vårsolen! Krambanan!



Kommentarer
Postat av: Elin

Klart vi ses i helgen :)

Jag kommer fredag kväll och sover hos Jenna och lördag kväll blir det antingen sova hos Jenna eller Matilda. Har du nån ide om hur man göra nåt namnlappsaktigt?

kramkram!

2010-04-13 @ 17:17:45
URL: http://elinbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0