Löpning

Nu är jag hemkommen från träningen och har precis käkat en blandning av avokado, fetaost och keso som ett efter-middagen-mål. Det blev 5 kilometer på löpbandet idag och några intervaller med tempoökningar och sedan en kilometers nedvarvning. Jag är mycket nöjd med det med tanke på att jag trodde jag skulle somna stående på vägen till gymmet. Nu ska jag hoppa in i duschen och komma ut som en fräsching!

På lunchen idag lyckades jag shoppa på mig två par skor med härliga klackar. Hoppsan! Hallå, när försvinner snön så jag kan strutta omkring i andra skor? I och för sig kanske rätt snart med tanke på att det är rätt varmt och tö ute. Hur som helst är skorna galet fina.

Och så lite musik. Vad vore livet utan detta?


DJ Lee - Xperience



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0