Ett smärre kaos

Hej och god natt alla ni!

Här hemma råder ett smärre kaos. Garderober och bokhylla blev levererade idag (igår) så nu har jag (läs: pappa) flyttat på mina andra garderober vilket resulterat i kläder överallt. Kläder på sängen, kläder på köksbordet, på golvet, i gardinstången, i fåtöljen, på TV:n.. ja, ni fattar. Men det är bara att stå ut. Imorgon börjar uppbyggnaden av mina nya kompisar. Och vad gör jag uppe såhär galet sent när jag ska upp.. typ nu? Ja, bra fråga. Det är ovanligt korkat och osmart. Men man kan ju inte vara smart jämt ju. Hihi.

Här har vi en ny snygging som snart får ett nytt hem. I garderoben alltså. Från Soaked in luxury. Snygg färg och härlig modell.



Nu kanske jag ska mota bort några klädhögar från sängen och försöka få en liten dos sömn i alla fall. Det tycker jag verkar smart.

Ha en härligt stundande tisdag!



Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg! Ska den vara buisnesssnygg med kavaj och pumps till jobbet eller ska du ha den med ballerinas och en söt kofta till våren? :)

Tror det blir perfekt med snygga garderober, lyllos!

kram

2010-01-19 @ 10:09:27
URL: http://elinbjorklunds.blogg.se/
Postat av: Li

Snygg tunika!



Kram

2010-01-25 @ 12:41:26
URL: http://sweetieli.devote.se
Postat av: fifi

Du har så rätt, det är bara att göra om det!



Snygg klänning!

2010-01-30 @ 12:57:46
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0