Måndag

Måndag och veckans segaste dag enligt mig. Men snart kommer jag igång!

Igår hann jag med mycket. Först bodypump, sedan en mysig lunch på stan och efter det ett besök på Ikea där jag blev med garderober och bokhylla. Allt levereras idag och det ska bli så underbart med tre meter garderob, spegeldörrar och massa massa utrymme! Nu bannemig kan jag börja organisera riktigt ordentligt. Färgordning, typ av plagg, skor.. Riktigt nice!

Nu är det jobbdax fram till min bodypump-klass ikväll. Här får ni lyssna på en skön låt så länge!



Sonic palms - On the beach

Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: shopalicious

Åh, härligt! Jag är med ledare, jympaledare på Friskis och Svettis i Kristianstad. Skitroligt!

2010-01-18 @ 13:24:25
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0