Time for John Blund

Efter oxfilé, pommes och bea känner jag nu att det är dax att gå och knoppa. En minisovmorgon och frukostbuffé väntar imorgon efter att jag duschat håret med hotellets hair and body gel. Som sagt, vi får se om jag överlever detta dilemma. Men det ska nog gå..


Stark - snart så

Nu är det jag, Anna Bergendahl och Topphälsa tills John Blund kommer förbi.. Anna Bergendahls låt (This is my life) är för övrigt riktigt bra, den liksom växer! Vi får se vem som kammar hem Melodifestivalen detta år. Men så länge: Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

SV: JAG VET! Tyvärr tog de slut när jag bestämt mig för att beställa dom ;)

2010-03-08 @ 12:13:37
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0