1 september

Så var vi inne i september, den första så kallade höstmånaden. Och visst är det lite mysigt ändå? Snart är det tända ljus och stora halsdukar som gäller!

Idag ska jag premiärköra mitt MRB-pass (mage, rumpa och ben) som jag har suttit och gjort koreografi till i natt. Eller slutfört den och bränt ner den. Inte bra för min sömn, jag vet! Men nu håller vi alla tummar och tår att det blir ett lyckat pass i alla fall. Jag har blandat basövningar med lite funktionella övningar och hoppas att det ligger på den nivå som jag önskar. En jobbig sådan alltså, för alla parter! Men jag åker direkt till gymmet efter jobbet och testkör det.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0