Tjejmilen 2010

Hej hopp!

Idag var det dax för årets upplaga av Tjejmilen. Förra året sprang jag med en trasig fossing, som jag hade lyckats stuka. Det slapp jag som tur var i år. Men hela detta är har istället präglats av halvtrasiga benhinnor, lite småkrämpor i knän och en cykelolycka som jag fortfarande har småkänningar av. Och ändå kändes det mycket bra!! Efter vatten, medalj och ostkaka är jag nu hemma och ska hoppa in i duschen innan jag ska dra och handla för att sedan inta soffläge och kanske lite Paradise hotel-marathon. Och på tal om marathon. På lördag är det dax för halva den. Jag är pirrig och sätter allt hopp till mitt psyke denna dag. En veckas laddande kvar.



Jag och min medalj

På återhörande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0