Update i regnet

Nu är det nästan höst på riktigt. Regn, rusk och massa röda blad på träden. Men jag är inte den som klagar, lite mysigt är det allt. Idag har jag ätit upp min sista pencillinteblett, men har fortfarande ingen hörsel på ena örat och är lite halvdan i halsen. Men men, snart är jag på topp igen. Igår körde jag och en kollega release på nya body pumpen och jag gillar den. Bara någon låt kvar och sedan sitter koreografin. Bortsett från gårdagens body pump har jag inte tränat (läs: typ rört mig) alls på några veckor. Jag börjar bli lätt trött på det nu..

Nu sitter jag hemma och har en plattsättare här som river kakel och ska spana bakom väggen i badrummet. Jag har vatten som rinner ut genom väggen när jag duschar (!) och det känns ju inte helt rätt. Trist på en nyproducerad lägenhet men skönt att få det fixat. Det har tagit sin tid vill jag lova.

Annars ska jag gå och vaccinera mig idag eftersom som jag drar iväg på äventyr om fem veckor. Jisses!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Elin

Är inte det sånt som klassas som spaanläggningsaktivitet? Det gör något mystiskt men man vet inte riktigt vad det är till för? :P

Kunde du köra spinning på tors eller fre? Vore kul. Kram

2010-09-21 @ 08:42:58
Postat av: Suzan

Nu känner jag igen dig inne på din blogg, här hade jag ju visst varit förut =)

/Suz

2010-10-02 @ 22:09:30
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0