BBC 2011, dag två

Nu har jag ätit min frulle, men är fortfarande hungrig. Det måste bero på att jag var ute och sprang igår igen. Man gör ju av med en del och behöver då tillsätta lite mer. Och det känns, men det är bara att lyda. Idag har jag en härlig känsla i kroppen och lite smärta i benen. Men då känner man ju att man presterat något, vilket jag gillar! Men så till ämnet då. Blogger Boot Camp dag två, sisådär en och en halv vecka för sent. Men bättre sent än aldrig, right?


I det nya lååånga linnet från Nike som vi fick

Dagen började med ett Body Attack-pass. Och jag som inte är någon värst dansant kvinna, utan hellre kör armar eller ben och inte dessa i en kombination med snurrar och hopp gillade detta pass alldeles förträffligt! Visst, jag hängde inte med alla gånger, men det kan jag bjuda på!


Vi body attackar!

Efter detta var det dax att lugna ner sig med lite Body Balance. Av med skor och strumpor och ner på matta och tänj kroppen. Detta borde jag verkligen göra oftare. Men jag har en tendens att prioritera träning, hård sådan, före lugnare och lite mer mental träning. Men en vacker dag kanske?


Jag och Jenna i pausen mellan passen


Hej hej från (smickrande?) töjläge

Dagen avslutades med en instressant kostföreläsning och en Grand finale. Och summa kardemumma får man väl säga att helgen blev mer än lyckad. Tack kära arrangörer. Vi ses på BBC 2012!




Kommentarer
Postat av: Hoff

Buu! zooma in! ;)

2011-05-01 @ 04:53:56
Postat av: Emma

Hahaa, Mr Hoff. Kolla på köttbullebilden istället!

2011-05-01 @ 14:14:32
URL: http://faw.blogg.se/
Postat av: Annica Sigfridsson

Hej

Kan du maila mig? Jag vill bjuda dig på en pressfrukost på nystartade House of Shapes. Annica

2011-05-10 @ 20:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0