Craftigt

I lördags utförde vi ju några små Get together-lekar i våra snygga BBC-tröjor anno 2011. Nu har jag minsann hittat bildebevis för detta.


På G att leka lite. Lite laddad verkar jag nog vara!



Håll händer, stå på led, spring bakåt, släpp inga händer och så vänd. Typ.



Hela BBC-gänget i säsongens tröja från Craft.


Och så en video från lördagens Primal Fitness/Parkous-pass som jag lånat från BBC-sidan. Lägg märke till vår snygga krokodilgång, våra graciösa aphopp och snygga moves. Och ja, man får skratta åt oss. Det gjorde vi själva.


Handlederna fick jobba en del vilket mina klenisar inte är vana vid.



Kommentarer
Postat av: Elin

Men oj vad kul det var att leka djur, gillade :)

2011-04-18 @ 14:58:13
URL: http://elinsvra.wordpress.com
Postat av: JoHo

Hihihi, SNYGGA vi var i röda tröjorna då!! :D Och alltså, jag ASGARVADE verkligen under parkouren... mycket underhållande (tyckte hon som satt på sidan av ;))

2011-04-18 @ 20:30:15
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0