Energi

Jisses vad skönt det har varit med fem (!) hela dagars ledighet. Jag har haft det fantastiskt och ätit så mycket godis att jag förmodligen bokstavligt talat kommer rulla fram på min löparrunda idag. Helgen har bestått av minimalt med träning och maximalt med kompishäng, bio, fest, kalas och glass i solen. Precis som det ska vara! ♥

Nu är jag tillbaka på jobbet och jag är trött, men glad. Fyra dagars jobb innan det är dax för studentskiva, Valborgsfirande och helg. Men innan dess ska det hinnas med en härlig ToppLopps-frulle, träning och förhoppningsvis lite mer sol.

Haha, när jag var i stan med en vän här om dagen såg jag denna enmansorkester. Lite coolt måste jag säga. Trummor, dragspel, minipiano och en hel del ljudeffekter - på en person!


Underhållning vid Slussen


Ha en fin dag allesammans!



Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket på schemat ser jag. Tur att du prickade in ToppLopps frukosten så vi fick prata lite! :)



Ha det bra & lycka till med instruerandet!

Kram

2011-04-27 @ 21:26:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/trendotraning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0