Fortsättning från dag ett

Det var ju gårdagens lunch jag skulle dela med mig av. Och det var en sallad från Ica To Go.


Fetaost, nakenhavre, quinoa, rostade pumpafrön, myntayoughurt..

Efter lurren var det dax för spinning igen. Och redan under första spinningtimmen var jag ju lite mör i benen och likaså under denna timme. Det blev inte bättre av att cykeln strulade rejält. Men ett pass som avslutas med en härlig technolåt gör mig ändå rätt väl!

Dagens pass avslutades med lite självförsvar. Vi fick lära oss att slå med handflatan, det perfekta fingertaget för att peta ut ögonen, lite fastlåsningar av knä och lite annat matnyttigt.


Instuerande av självförsvar.

Dagen avslutades senare med en mycket trevlig middag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0