Löpning

Det blev en runda när jag kom hem idag. Med kött, potatis och chilibearnaise i magen fick jag rejält håll vid ett tillfälle. Trots detta och med supertunga ben kom jag ändå runt en halvminut snabbare än jag brukar. Så kan det gå!

Här nedan har vi veckans löpning so far. Tre löppass runt på samma runda, sammanlagt 27,69 km. Snart måste jag börja med lite intervaller och något längre pass. Och så gymmandet då.



När jag kom hem och stod och stretchade kom jag på att jag har min spinningskiva kvar på jobbet och en spinninklass imorgon bitti. Typiskt! Så nu sitter jag och bränner en ny samtidigt som jag ska äta och göra mig i ordning för studentskiva. Så det får bli allt för nu.

Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst är det! Även om jag just nu njuter mer av att styrketräna. :) Tack detsamma!

2011-05-03 @ 10:49:43
URL: http://sofiebergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0