Augusti på landet

Hej hopp!

Efter en underbar helg i Köpenhamn och Malmö, dock utan så mycket fotboll som man kanske önskat eftersom matchen blev avbruten efter 13 minuter, tog jag igår mitt pick och pack och hoppade på tåget till landet för att hämta krafter.

Imorse körde jag en femkilometers joggingrunda med gånginslag i uppförsbackarna. Det var tungt och nu i efterhand har jag småkänningar av mitt löparknä. Inte kul, så därför tar jag till cykeln imorgon och ser om jag kanske kan ta en liten löpartur igen på torsdag.

Hur som haver. Sedan blev det en tripp till Eskilstuna för shopping och ett besök hos faster och farbror och lite gull med mitt nyaste kusinbarnstillskott, en söt liten tös på fem veckor. På hemvägen köpte vi med oss pizza så min fläskfilétomatost-deg ligger nu fint i magen..


Sverige är sjukt fint..


..taget i farten med iFånen.


Mmm..mat!

Nu ska jag dra mig in från altanen och så blir det film för hela slanten. Imorgon hoppas vi på sol och bad. Än har jag inte tagit säsongens första dopp. Skandal!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0