Fredag

Efter rivstarten av alla min pass denna vecka var kroppen igår galet drabbad av träningsvärk. Då var det skönt att hoppa upp på spinncykeln och köra ett kul pass med gulliga deltagare. Det är alltid trevligt när deltagarna på en klass kommer fram efteråt och ger feedback, har synpunkter, frågor eller bara för en liten chit-chat. Igår intogs även frukt för att få i mig något som gav tuggmotstånd och som gör att min kropp inte bara bryts ner av träningen. Snart är det back to normal och då blir det gymbesök och löpning som står på vänt. Och mina pass såklart!

Ikväll VAK:ar jag. Egentligen skulle jag på födelsedagspartaj, men istället är jag hemma för vård av katt. Vår lilla Ejla har kräkts tre gånger och tidigare var jag kolugn. Men nu visar jag minsann den lilla hönsmamman i mig och servar henne med vatten och håller i smyg alla tummar och tår att hon inte ska kräkas igen. Jag saknar en sjukvårdsupplysning för kissar. Finns det? Men tack för google i alla fall!


Utanför fönstret händer spännande grejjer. Både fåglar, träd och bilar.


Mys i knät

Nu är det i alla fall helg. Som jag väntat! Imorgon blir det en sväng till Sats för uppstartsmöte och innan dess kanske en tur till tvättstugan om jag hinner. Men nu är fröken Ejla på benen så jag ska väl ge mig ut i råtträket och leka lite.

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0