Nederlag

Jag var på gymmet på lunchen. Kroppen svarade inte som jag hade önskat. Hjärnan var inte där, viljan fanns inte riktigt och framförallt kroppen. Den var inte riktigt trött och inget kändes egentligen inte fel. Men jag orkade inte. På sluttampen blev jag halvsnurrig i pallet och lite skakig i benen. Jag vill ju alltid söka ett varför på varje nederlag. Så jag funderade lite efter passet. Det blev löpning/gång i 25 minuter, sedan körde jag tre tricepsövningar och en minut i plankan. Jag avslutade med lite mer löpning, men då sa kroppen ifrån rejält så de minutrarna är nog inte värda att nämnas. Jag känner fortfarande att jag bor i en trött kropp. Så. End of my analysis. Imorgon är det nya tag. Då kör jag min bodypump efter jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0