Onsdag

Så var det onsdag. Igen. Idag är det dubbelpump som gäller. En bodypump på lunchen och en ikväll. Gårdagens bodypump var jag inte alls nöjd med. Uppvärmningen var okej och jag var tillbaka på mina ursprungsvikter. Så jag fortsatte så, med ursprungsvikterna alltså. Men i knäböjlåten blev det tvärstopp. Jag fick så ont i kors-/ländryggen att jag tillslut var tvungen att bara utöva halva knäböj. Och så står man och skriker djupare! kämpa! till deltagarna. Ingen bra kombo när man inte får till det själv. I alla fall. Sedan präglades passet av dåliga krafter, lite snurr i pallet och en seghet som kom snabbt. Jag får för mig att jag måste käka lite mer kolhydrater så när jag kom hem igår slukade jag en bautatallrik med mat. Stekt laxfilé, ris, stekta grönsaker, ägg och lite mer grönsaker.

Nu ligger min frukostgröt och skvalpar i magen och jag ska få lite jobb gjort innan min lunchklass klockan tolv. Radion är på i bakgrunden och jag har fastnat lite för den här låten. Förmodligen för att Christinas ljuva stämma är med med lite djup..


Maroon 5 feat. Christina Aguilera - Moves like Jagger



Kommentarer
Postat av: suzan

kör hårt, blir dubbelpass här med, spinning imorse o löpning i em.

kram!

2011-08-17 @ 15:07:57
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0