Seg morgon

Hej hopp!

Lilla Ejla verkar må bättre idag och har käkat en massa mat. Nu ligger hon i fönstret och sover och jag kan känna mig lite lugn igen. Denna morgon har inte varit en av mina mest produktiva. Sista dagen på fastan idag och jag känner mig ovanligt seg i kroppen. Jag blir trött av minsta lilla. Men nu ska jag ta mig i kragen, gå upp till mig, rensa och fixa lite, duscha och fundera ut vad jag ska ha på mig idag. Sedan drar jag iväg till Sats för möte och lite socialt umgänge.

Jag får försöka matcha dagens kläder med mina snygga naglar som min fina granne Natta gjorde på mig här om dagen. När jag får lite mer tid över ska jag också sätta mig ner och öva mina färdigheter.


Blått är ju favortifärgen i alla väder. Typ.


Lite småsuddigt men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0