20 augusti 2011

Godmorgon! Underbart med lördag!

Mitt möte med naprapaten i torsdags var upplyftande. Han tyckte jag kunde börja trappa upp mina distanser på löpningen! Nu var ju tanken att jag skulle ut på en fem-sexkilometersrunda idag, men vädret är inte det bästa. Inte för att det har hindrat mig tidigare. Det är nog bara så att motivationen inte finns här, just idag.. Men vi får se i eftermiddag om den infunnit sig.

Efter naprapatbesöket var det spinningdax och passet var kul och härligt. Och jag fick fin och bra feedback efteråt! Svettig och härlig (?) drog jag iväg till en tjejkväll på Intersport för lite Tjemilen-pepp. Jag kom precis i slutminuterna men fick se Malin Ewerlöf Krepp och Maria Akraka snacka lite. Med mig hem fick jag lite småsaker:


Tidning, löparstrumpor, vatten, DVD-film med mera.

Nu ska jag hoppa upp ur sängen och få någon nytta gjord. Men helst skulle jag ligga under täcket, mysa, gräva i en jättegodispåse och spana film, en riktigt bra sådan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0