Allvar, kisse och lite träning

Semestern är slut och igår började allvaret. På många sätt. Det var dax för jobb och således tidiga mornar, rutiner och allt som hör därtill. Dessutom kickstartade jag hösten (okej, det är fortfarande sommar. Men jag kallar min post-semester för höst) med en fasta. Jag ska köra i sex dagar med start igår. Jag intar endast flytande föda i form av juicer och en herrans massa te. Och så buljong till middag, dagens höjdpunkt! Visst är jag hungrig och visst saknar jag en ciabatta med ost och smör, en pizza med beasås eller bara en kall potatis. Men jag vet att detta gör mig gott och efter detta blir det fokus på bra mat och mycket träning. Jag säger hej till gymmet igen och ska komma i löpform om bara mitt löparknä ger med sig. Vilket det ska. Det kommer bli en grym höst!

"Hösten" startade även på bästa sätt genom en ny familjemedlem. Säg hej till Ejla, en snart tolv veckor gammal liten kisse som är så söt att det är svårt att lämna henne. Just nu är vårt mission att få henne att gå på lådan och att inte gnälla så mycket på natten. Och hey, vilka framsteg hon gjort på bara två nätter ♥


Gosigaste lilltrollet man kan tänka sig


I natt har hon varit så mysig och behövt närhet som vem som helst

Nu är det jobb och ikväll fortsätter hela "höstuppstarten" med att instruera en bodypump. Det var x antal veckor sedan det skedde sist, så det ska bli mer än roligt. Jag plockar av lite vikter nu i fastetiden för att sedan kunna öka till minst det dubbla mot vad jag hade innan, till nästa vecka (höhö, ironi). Men nästan i alla fall.

Kram!





Kommentarer
Postat av: Elin

Fasta låter riktigt jobbigt, jag som älskar mat! Hur är det med koncentrationen? Ligger den ungefär på samma nivå som vanligt?



Och kissen, supergosig!

2011-08-09 @ 10:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0