Veckans träning

Då ska vi se hur vi får ihop denna vecka. Mitt mission är, som alltid, att pyssla ihop tiden med träning, socialta liv, sömn och att äta ordentligt. Och så en hel del annat. Jisses, det är inte alltid helt lätt. Men det brukar funka!

Måndag
: Coreträning 30 min, gymma bröst (och ev triceps) samt instruera bodypump.
Tisdag: Lunchlöpbandsträning omkring 5 km.
Onsdag: Gymma ben, innebandy
Torsdag: Instruera en bodypump 45 min, innebandy
Fredag: Gymma rygg och biceps
Lördag: VILA
Söndag: Blir en heldag med något spännande. Hoppas jag!

Jag skulle gärna få till fler och lite längre löppass. Men jag tror det blir lättare när isbanan försvinner på vägarna och när mina helger inte är så fasligt uppbokade som de är just nu. Som det ser ut nu ligger fokus på styrka och så har jag ju innebandyn som är rätt konditionskrävande.

Nu blir det jobb. Min egenkomponerade core gick bra, men kunde gått bättre. Så det gör den säkerligen nästa gång.

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0