23 juli 2011

Mitt i semestern. Två veckor avklarade, två veckor kvar. Jag har varit på roadtrip med bästa människorna, promenerat, drömt, fikat, spanat filmer, grillat, druckit drinkar, poppat musik i mängder, nått toppen och nuddat botten för ett ögonblick, fortsatt drömma och sett både en och tre ormar. Men det som inte dödar..

Vore det inte så att min dator är helt smockfull så skulle jag bjuda på ett bildregn här. Men tills jag tagit hand om min dator och lättat lite på trycket får detta duga. Och vore det inte för lite för mycket stress skulle jag svara på alla underbara kommentarer också. Men det kommer, det också. I sinom tid.

Nu ska jag kika på den sjätte Harry Potter-filmen för att se den sjunde och sista på bio imorgon. Ikväll blir det spel- och drinkkväll med en av mina bästa.

Kramar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0