Måndag

Hej och . Idag sov jag till strax efter tio vilket var välbehövligt efter helgens ickesömn. När jag vaknat blev det lite slötittande på televisionen, frukost och sedan tog jag tag i lite städande. Jag flyttade soffan också, enbart för att få lite förändring. Och sedan blev det lite garderobrensning. Eller så mycket rensning blev det kanske inte. Men någon slags organisering fick jag nog till. Och fem klänningar och två par skor har jag rensat ut. Nu ska jag bara få ändan ur och lägga upp dem på Tradera. Eller så.

Frågan är vad jag ska ta mig till nu. Kaffe och lite television kanske? Eller plöja några träningsmagasin? Vi får se. Jag börjar nog med en dusch. Ikväll ska jag i alla fall kika fotboll och imorgon kanske jag drar en sväng in till jobbet och jobbar undan en del för att slippa en eventuell chock vid återgåendet till arbetet. Men nu är det semester och underbart att vara lite planlös emellanåt.


En suddig bild över min utsikt häromkvällen. En tankerensande stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0