Onsdag

Heey på er!

Onsdag idag och det är ju underbart med semester. Igår gjorde jag dock ett break i semestern och åkte in och jobbade undan lite. Hörde jag vuxenpoäng? Jag hann med en liten löprunda på bandet under lunchen också. Och jag blir galet lycklig för varje kilometer jag kan ta mig igenom. Igår blev det fyra kilometer löpning och en kilometer snabb gång och sedan några minuters nedvarvning och så lite stretch på det. Jag känner att jag tappat en del. Att jag sprang 17 km för drygt två månader sedan känns långt borta just nu. Men jag ska tillbaka. Men jag värnar om knät och ska se till att löparknät försvinner.

Nu har jag precis käkat frukost och laddar inför en bodypump på Hötorget klockan 12. Det var några veckor sedan jag instruerade så jag tänkte friska upp minnet (och musklerna) genom att gå på en klass själv. Det gäller ju att inte tappa allt och bli helt förslappad till jag sätter igång igen om två veckor.


Goooott! Naturell youghurt, banan, havregryn och linfrön. Ostmackor och vatten.


Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0