Torsdag

Hallå hej!

Igårkväll lyckades jag somna framför en film vilket jag rätt sällan gör. Detta tyder alltså på att jag är trött. När filmen är slut, vad tror ni händer då? Jag kan inte somna. Jag ligger och vrider och vänder på mig och inser hur jag blir mer och mer stressad för varje minut som går. Och imorse då? Hej och godmorgon typ klockan sju. Jaja, somna om kunde jag i alla fall inte. Så jag pallrade mig upp för frulle. Sedan har jag tvättat två maskiner, påbörjat diskning och lite annat fix. Och någonstans där på vägen glömde jag min tvätt i torkskåpet nere i tvättstugan. Ooops. Men ingen skada skedd i alla fall. Skönt.

Jaja.. Planerna är nu att försöka fixa naglarna, förmodligen en fransk, och börja packa inför morgondagen. Då är det dax för alla blåränder att inta Malmö och Köpenhamn! På lördag är det Malmö FF - Djurgården för hela slanten. Weii!



För övrigt vill jag också, såhär lite i efterhand, sända massa stärkande kramar och fina tankar till våra grannar Norge efter terrordåden i Oslo och på Utöya.



Hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0