Onsdag

Igår körde jag mitt andra Training for runners-pass och det var på det stora hela uppbyggt på samma sätt som det jag var på tidigare. Dock körde instruktören igång body pump-skivan och så fick vi jobba efter den musiken. Och visst, det är väl kul för den som inte redan lyssnat sönder den (nåja, inte ännu kanske..), men jag skulle gärna se att instruktören hade lite egen fantasi vad gäller musiken. Men jag lyckades kämpa och svettas ändå. Såklart. Efter det brände jag av tre kilometer på löpbandet med trötta ben som höll samma tempo som i söndags. Skillnaden var alltså att jag då körde 16 km, idag blev det tre. Efter det tog jag en nedvarvning på en kilometer och sedan blev det shopping följt av lite stadshäng med två vänner. Mys!

Idag har det varit fullt ös och en del att göra på jobbet vilket resulterade i grötlurre och mackor framför datorn. Men det funkar det också.



Nu ska jag strax iväg och ta min tredje och sista Twinrixspruta och sedan ladda för innebandyträning ikväll. Fullt ös var ordet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0