Tisdagsträning

Igår var jag mör i benen efter söndagens löpning och även idag har jag lite känningar. Dock mest som träningsvärk i vader och baksida lår. Men nu är det på det igen. Idag blir det Training for runners på Sats och om jag (läs: benen) orkar så tar jag mig en tur på löpbandet efteråt. Efter det blir det middag och häng i staden med en vän. Nu har jag laddat med ägg (såklart!), avokado och kaffe och ska ta och pysa iväg.

Se till att masa er iväg till träningen. Bums! Tänk på känslan efteråt. Tjing!

(Och ja, en ny kategori: Löpning. Här samlar vi såklart allt som är relaterat till löpning och årets mål: Halvmarathon. Och 2012:s mål: Marathon!)

Tjing igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0