Veckans träning

Japp, såhär såg den ut:

Måndag: Instrurera Body pump
Tisdag: Training for runners 55 min, 3 km löpning på löpbandet
Onsdag: Innebandy
Torsdag: Powerstep
Fredag: Vila
Lördag: Instruera Cycling 55 min
Söndag: Vila

Inget gymmande denna vecka. Illa, illa. Jag vill helst hinna köra igenom hela kroppen varje vecka vilket kräver åtminstone tre gympass. Men så har det varit fullt på jobbet så ja, nästnästa vecka kanske? Jag vill även få in något mer löppass. Men det kan nog ske redan imorgon, mellan jobb och allsvensk derbypremiär.

Nu ska jag sova. Känner mig galet trött efter en helg med hockey, kompishäng, födelsedagsfirande och trevlig fika i staden. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0