Gymvantar

I onsdags när jag besökte Casall gick jag därifrån med ett par gymhandskar, eller ja, gymvantar som jag kallar dem. De stora sportkedjorna brukar ha slut på bra gymvantar i ministorlekar. Jag hade mina favoriter från Casall för ett galet massa år sedan (gammal? Jag?) men sedan gick inte samma modell att hitta. Efter det gick jag lös på Nikevantar men har inte varit helt nöjd. Mina klena fingrar behöver något rejält för att få grepp och för att slippa fula "veck" i händerna. Och nu har jag hittat dem! Yes!


Nu finns det inte en enda ursäkt att inte köra styrka. Hej muskler!

De är dock inte använda ännu så jag vet ju inte om de är så fantastiska som jag gärna vill att de är. Men inom en snar framtid vet jag!

Inne i butiken hittade jag även en chinsstång som jag blev galet sugen på. Och jag tror minsann den kommer passa i min dörrpost samtidigt som jag kan stänga toadörren. Det ni! Frågan är ju bara om dörrposten håller förstås..



Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA, klart dörrposten kommer att hålla! Vore värre om jag försökte ;)

Dock föredrar jag chinsmaskinen på gymmet, skulle inte komma särskilt långt utan mina hjälpvikter. De är kompisar det.



Ha en grym helg nu. Kramar!

2011-05-21 @ 17:06:49
Postat av: Jenna

haha ja klart du ska investera i en chinsstång! bästa hemmaträningsredskapet ;) om inte chinsen alltid blir av så är det grymt att hänga och sträcka ut sig med den!

Hur går det med knät? du får passa på att satsa på all ammam kul träning som man inte hinner med när man har så många träningsformer att klämma in ;)

Har du tid för en fikadejt nästa vecka? kram

2011-05-23 @ 21:32:30
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0