Lördag

Efter gårdagens sockerchock i form av kanelbulle med gult klegg och godis kände jag mig laddad inför morgonens spinning. Ny musik och nytt upplägg. Men jag var så rädd att mitt knä skulle strejka. Men när jag rörde på det imorse kändes det mycket bättre så jag levde på hoppet. Och tur var väl det. För det gick som tåget att cykla och svetten nästintill sprutade! Härliga deltagare, härlig inställning och kul kul kul!

Sedan var det duschning för att efter det dra iväg på fotboll. Och en trepoängare satt mer än bra för Djurgården efter en inte alltför imponerande inledning på säsongen. 2-0 mot Halmstad blev slutresultatet. Efter det var det bara att dra hem och käka mackor- och youghurtmiddag och nu ska jag strax iväg på bio. Jag ska se Thor och hoppas att det kan vara något. Happy lördag!

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0