Röhnisch

Efter mitt besök på House of shapes i förrgår var jag hos läkaren med mitt knä. Det konstaterades att jag i alla fall inte hade vätska i knät och jag fick böja det i en miljon olika riktningar för att säkerställa att det inte var något annat som var knas. Det var det inte, som tur var. Det är alltså fenomenet löparknä jag drabbats av och farbror doktorn bannade mig från att springa på ett tag och ska skicka iväg mig till sjukgymnast istället för naprapat. Jaha, tänker jag. Sorgligt. Jag saknar löpningen som attan, kanske mer än vad folk förstår. Skit också! Men jag kör på med spinning och bodypump och ska köra rejält med styrkeövningar och diverse annat som jag kan.

På kvällen mötte jag upp en massa härliga tjejer och gick på VIP-shopping hos Röhnisch som ToppHälsa ordnade.


Bild lånad av Elin. På bild: Jag, Emilia, Ursula, Lotta, Anna, Suzan och Carro.


Chefredaktör-Frida pratar och visar inne i butiken.

Jag shoppade två par löpartights, åt lite snacks, drack lite cider och sedan drog Carro, Elin och jag vidare via Casall till Waynes för en fika/middag. Mycket trevligt!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv; jaa, jätteläskigt var det.



Vad mycket roligt du är iväg på! och tur att det inte var värre med knäet. :)

2011-05-20 @ 10:43:01
URL: http://sofiebergling.blogg.se/
Postat av: Emilia skribent inom kost & motion

Det var faktiskt riktigt skoj att möta upp er alla som jag kände igen från BBC - toppen! Och kom hem med lite nya kläder, precis vad man behövde! Känner man sig snygg blir träningen faktiskt lite roligare :)



Toppen att du planerar för en framtid med hälsa i fokus, även på jobbplanet - det är kul att få arbeta med det som man verkligen brinner för!! Jag började lite mjukt för två år sen att frilansa, men kan även tänka mig att anordna events mm som har med träning att göra. Blev tillfrågad att anordna ett lopp i oktober eventuellt, och det vore faktiskt skoj. Måste bara fundera på saken först. Har aldrig gjort det tidigare...



Se nu till att vila knät ordentligt!! Och löpningen väntar på dig!!



Kram

Emilia

2011-05-20 @ 23:53:41
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fin blogg

2011-05-21 @ 12:17:45
URL: http://nattstad.se/tresmåapor
Postat av: Pure Passion

tack du, dock var inte resan så lyckad!

2011-05-21 @ 14:03:21
URL: http://purepassion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0