Tisdag

Igår körde jag min första body pump som instruktör på Sats. Det gick väl..sisådär. Jag har varit mer nöjd när jag gått från pass än vad jag var igår. Mycket beror nog på att headsetet och musiken inte kändes toppen. När jag pratade sänktes musiken, vilket gjorde att jag inte kunde gorma (läs: Köra mitt Emma-go!) lika mycket som jag brukar. Men men. Ta in, bearbeta och gör det bättre nästa vecka! Då ska jag köra hela nya pumpreleasen.

Jahaja. Tisdag idag. Idag har jag gymmat rygg, biceps och mage med en vän och nu har jag precis tillagat denna måltid. Dock tog min kurry slut lite för fort. Men det gick ner ändå.

Nu ska jag städa min lägenhet inför tvåårsbesiktningen imorgon. Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0