Tisdag

Idag efter jobbet drog jag iväg på ett 55-minuters spinningpass. Det var väl ett helt ok pass, dock var mina ben lite småsega. Men gissa om lyckan blev total när Backstreet boys spelades under nedvarvningen. Haha. Efter passet drog jag hem och tillagade (nåja) middag med massa hopplock som gick fort. Min typ av snabbmat liksom.


Fast food på mitt sätt

Imorgon ska jag på en pressfrukost, gå till läkaren med mitt knä, gå på shoppingkväll och tillslut gå på kvartalsutbildningen i body pump. Det ska bli kul med lite ny musik! Utöver detta ska jag jobba också. Det blir en lång dag.

Den där Lady Gaga är rätt bra. Lite kvällsmusik kan ju inte skada, säger en musikgalen tös som jag. Natti!


Lady Gaga - The edge of glory



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäkla lyxmat!

2011-06-09 @ 18:35:45
URL: http://perceive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0