111111

Godmorgon! Idag är det fredag och den elfte i elfte tjugohundraelva. Coolt! Jag är trött som attan, men det är inget som träning inte kan råda bot på. Efter jobbet kör jag ben och sedan ska jag försöka bränna av några intervaller på bandet innan jag drar (läs: släpar) mig hemåt och laddar för helg!

Min cykelklass igår kan ha varit den svettigaste någonsin och hey vilket drag det var. Hur kul som helst! Nu blir det vila från mina pass till måndag så jag försöker få till lite gymmande under tiden. Och Hälsomässan. Och födelsedag. Och fars dag. Och så en workshop för cykelinstruktörer på söndag. Det kan behövas för att få mer energi, inspiration och hitta nya vägar att gå. Toppen!

Och här är förövrigt brödet jag fick till i förrgårr. Det är supergott och har ett härligt tuggmotstånd med alla nötter (framförallt de stora halvdelade hasselnötterna). Ikväll ska jag försöka få till en kladdkaka med centerchoklad och jordnötstopping om jag hinner. Och kanske en äppelkaka också.


Finfin frulle


Nu ska jag jobba fram till myslunch, fika och sedan gymmet. Freeedag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0