Benträning

Nu har jag (äntligen) landat hos päronen. Efter jobbet och en jättesupersallad till lunch, drog jag till gymmet och pumpade ben. Jag avslutade med 15 minuter på bandet med fyra korta tempointervaller. Och så uppvärmning, nedvarvning och stretch på det. Stretchen för benen tummar jag inte på eftersom jag gärna kommer tillbaka från mitt löparknä as we speak. Men med de distanser och tempon jag håller mig på nu känner jag inget i mitt forna löparknä, så vi hoppas att det är gone with the wind och att jag kan börja öka mina distanser så smått. Men jag skyndar långsamt.


Lite skakig på handen när jag kämpar i benpressen..? Hmm. Weird.


Summan av kardemumman: Knäböj och utfall med stång, benpress, benspark, lårcurl, insida och utsida lår och vadpress. Jag känner mig lite som en nybörjare och måste känna in mina vikter. Men när det är gjort, då köttar vi!! Och så blev det löpning på det.

Ojoj, jag ser att jag kört med halvengelska meningar lite här och var. Vad hände med min propra svenska? Tur att ingen språkpolis är här. Eller? Whatever. Oups, där kom det igen. Höhö.

Nu ska jag hoppa ner i soffan och fastna där tills jag får för mig att gå hem och baka kladdkaka. Spännande värre! Krambanan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0