Kursdag + träning

Efter en dag med försäkringsekonomisnack är man lagom mör i skallen, trots att man kör efter schemat frukost-fika-lunch-fika-fika-gå hem. Herrejösses, man gör ju inte annat är äter och fikar på kurser och konferenser. Och jag som dricker max en kopp kaffe i veckan har under dagen tryckt i mig cirkus tre koppar. Lagom kaffeskakis efter det. Hur som. När vi slutat drog jag till Medis med en vän och gymmade överkropp. Biceps, triceps, bröst, rygg och lite rehab för löparknät. Och hey vad man mår bra efteråt. Eftersom jag fortfarande är mätt efter dagens laxlunch med potatissallad och räkmojs (och alla fikor!) sitter jag nu och käkar mackmiddag med ost, tomat och avokado.


Fika nummer tre i ordningen..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0