Löpartights

Jag var lagom trött efter en härlig Body pump på lunchen igår. Och jag blev lagom mör efter en svettig cykelklass efter jobbet. Sedan var det bara att sätta iväg hem för att käka och återhämta sig en aning. Idag är det torsdag med jobb fram till min cykelklass ikväll.

Igår köpte jag två par nya låånga löpartights från Nike. Och kors i taket är de långa på mig med. Jag tycker löpartights kan ha en tendens att vara sådär halvlånga så att vristen syns. Och det är inte så att jag ogillar min vrist, men jag ogillar att bli kylig där om man får för sig att springa ute när det är kallt. Vi får se vad jag tycker när jag faktiskt använt dem. Men snygga är de, helt vanliga utan krusiduller.


Hej hej vinterlöpning!


Ha en fin torsdag kära ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0