Maaat

Ett inlägg om NY-shopping kräver ju ett inlägg om..? Mat såklart. Den andra saken jag anser min vara bra på här i världen. I alla fall att äta. Och det är ju sunt. Anyway. Luncherna när jag var over there var inte så frunktansvärt spännande. Jag behöver bara säga hamburgare för att sammanfatta veckans lunchmåltider. Eller ja, förutom en kycklingsallad jag tog en dag. Som var..hmm..hur ska man uttrycka sig. Ganska lite sallad och ganska mycket kyckling-potatis-cole slaw-mojs. Men gott var det. Middagarna var desto mer spännande. Från pasta i Little Italy till staaark kinamat på en liten kinarestaurang som låg en liten insväng från typ..sjunde avenyn? Och så lite baby back ribs på det.


Frukost - bagel och kaffe. Typ varje dag.




Och så lunch - hamburgare. Typ varje dag.


Såå god pasta med en miljon sorters ost


BBQ-baby back ribs


Joråsåatt..


Vi blev inte riktigt kloka på vilken proteinkällan var. Kyckling sades det, men vi höll inte med..


Aaah, jag blir riktigt hungrig. Mat kanske?


Hej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0