Update

Long time, no see. Vad har hänt på senaste då?


Jag har varit hos Röhnisch och hämtat ut lite ToppLopps-material. Nu är det dock oklart om det blir något lopp för mig nästa lördag. Det är mycket nu, dock roliga ting!


Jag har fått hem Sunsilks nya serie, den för färgat hår, för att testa. Den är ok, men jag föredrar TRESemmés produkter som jag tycker passar mig bättre.


Jag har ätit sushi- och blodpuddingslunch. Jo, det är sant. I ett tappert försök att få i mig lite extra järn. Om det var gott? Japp, även i kombination!


Jag har inskaffat ett snyggt linne för en billig penning med ett bra budskap. Eller ja, budskap och budskap. Men ändå..


Jag har skaffat ett nytt träningskort på ett gym nära mig. Så i fredags stack jag dit efter jobbet och körde lite högintensiv intervallträning. Snabbt men effektivt. Skönt!


Jag har varit ute i svampskogen på landet, rensat tankarna och hittat massor med trattisar. Underbart!

Och något annat mycket viktigt. Hockeysäsongen är igång igen. Trots en lite knackig start emellanåt är jag überglad att hockeyn är tillbaka. Djurågrden mot SM-guld!

Nu sitter jag i bilen på väg hem från kusin där jag käkat äppelpaj och kikat på nytillskott i form av kusinbarn. Mycket söt liten krabat. Och mycket god äppelpaj! Imorgon väntar en ny arbetsvecka och snart snart är det dax för mig att bege mig till staterna och hälsa på New York. Det kunde inte komma mer lägligt och förväntningarna är höga!

Så, back on track igen! Tjing!



Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: ja, ellerhur?!

2011-09-25 @ 20:52:44
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: Liuza

åh va gott med sushi! dock lät blodpudding sushi lite skumt :P

2011-09-25 @ 21:27:38
URL: http://liuzaa.se
Postat av: Suzan

Nice kombo, kanske skulle testa.. gillar blodpudding, o ÄLSKAR sushi :d

2011-09-26 @ 18:34:25
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0