BBC 2012, dag ett

Efter att kommit hem igår var jag galet trött och lyckades få rejäl huvudvärk. Men efter några tabletter och vila lyckades det bli lite bättre. Därför kommer helgens sammanfattning nu. Observera långt inlägg..

Lördagen började med Lebert Fitness med Spartan som var ett styrkepass med funktionellt fokus. Det blev cirkelpass med hur många övningar som helst. Och det var grymt kul


Erika kör pröstpress och jag kör sumpsquats i bakgrunden


Coreträning med gummiband


Från liggande, rulla upp till stående. Utmanande för hela kroppen


Efter detta pass fick konditionen och benstyrkan sig en utmaning med Tessans spinningpass Sweet and sour. Vi fick jobba två låånga backar och få lite tempo där emellan. Bra kombo enligt mig. Svetten flödade och efteråt var det skönt med en dusch och lite lunch.


Grymma deltagare. Bilden lånad av Terese


Efter lunch kom det pass jag helt klart gillade bäst. Train like athletes med Robert Kronberg. Fokus var på kondition, styrka och rörlighet. Vi hade en bana där vi utförde olika övningar, löpskolning, styrka, idioten och en massa mer. Ett grymt pass som gav mycket! Härifrån kommer jag hämta mycket inspiration till framtida egna pass.


Robert Kronberg


Ryggresning med viktplatta


Dagen avslutades med Total poweryoga med Anna. Jag som inte känner mig som en yoga-människa tyckte detta passet var grymt och för min nivå passade det utmärkt. Så tack Anna för denna sköna timme, detta skulle jag gärna göra igen.


Anna in action


Sedan blev det hemgång, mat och dusch innan Elin och jag drog till Nordig Light Hotel för att möta upp en tapper trött skara och mingla lite. Sammanfattningsvis blev dagen grym!



Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att se alla bilder. Du verkar ha haft en grym helg :)



Kram

2012-04-23 @ 12:51:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/trendotraning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0