Dirty Dancing

Igårkväll var jag ute och åt med brudarna och sedan var vi och såg Dirty Dancing-musikalen. Härligt avbrott i vardagen. Den var helt okej, men inte den bästa musikalen jag sett. Och mina inbitna Dirty Dancing-polare höll väl med mig.





Nu är jag duschad och färdigpiffad och ska iväg till en granne för lite födelsedagspartaj. Det blir dock inte dans till klockan fyra imorgon eftersom jag ska upp och röra på mig supertidigt med alla andra BBC:are. Det ska bli grymt att testa lite nya träningsformer, utöva gamla godingar och få träffa en massa träningsfrälsta människor! Jag hoppas på en givande helg som förhoppningsvis avslutas med långlöp på söndag. Om benen pallar vill säga.

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0