Snö?!

Alla har säkerligen redan konstaterat att det är rena vintern ute. Jag som skulle springa långpass får stuva om i schemat och försöka köra en sväng imorgon och hoppas att snön smält bort då. Om jag inte ger mig ut lite senare idag i alla fall.. Såhär såg det ut utanför mig tidigare idag.


Vinter i mitten av april


Morgonbalja och låång frukost!

Istället för löpning satte jag på TV:n och spanade Nyhetsmorgon med en balja kaffe. Det gick ju bra tills nät och TV valde att strejka. Nu har jag inget Internet och då inte heller någon television så jag tackar och bockar för mobilt bredband. Strax blir det brunch med bästa grannarna och sedan blir det nog en sväng till gymmet. Jag kan ju inte dega ihop totalt bara för att det ligger snö på backen. Så. Happy day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0