Söndag

Löprundan igår..Vad ska man säga? Den gick väl sisdådär. Planen att springa långt grusades efter åtta kilometer. Sammanlagt blev det tio kilometer och sedan drog jag hem och påbörjade mitt grymma magpass jag knåpat ihop. Men kroppen var inte riktigt med på noterna, så istället rensade jag bort vintersaker och gjorde plats för ballerinaskor och alla vårjackor. Jag blir lite nere när planen inte håller, men jag har hört att det är fint att lyssna på kroppen också.

När jag lagt det bakom mig var det dax för 30-årsfest deluxe. Mycket trevligt och idag är jag rätt trött. Tur då att man är ledig två dagar till. Win!


Ett av mina nya linnen från Nike


Idag ska jag försöka få upp lite saker på Tradera. Jag har en miljon (jo, men typ..) kassar med kläder och skor som behöver rensas bort. Men först blir det nog äggröra. Hejpåer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0