Vackans träning vecka 15

Förra veckans post-påskträning.

Måndag: VILA
Tisdag: Instruera Cycling 55 min
Onsdag: Instruera Body pump
Torsdag: Löpning totalt 6,41 km med onda benhinnor, löpskolning 10 min samt gymma rygg.
Fredag: Gymma bröst
Lördag: VILA
Söndag: VILA

Veckan gav lite för lite löpning och lördagens inplanerade långpass uteblev på grund av vintern som plötsligt kände för att dyka upp. Tydligen var det väldigt halt och moddigt och att halka runt i 2,5 mil kändes lite dumdristigt. Inga brutna ben här, tack!

Men då finns alla möjligheter att denna vecka blir bättre rent löpmässigt. Jag har löppass inplanerade på tisdag och långpass på torsdag. Till helgen blir det Blogger Boot Camp för hela slanten, men jag ska försöka få till ett löppass på söndag också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0