Veckans träning vecka 13

Det blir ingen lunchlöpning för min del idag. Jag känner att tiden inte riktigt räcker till och motivationen är inte på topp. Men jag ska ju få köra cykelklass ikväll och det ska bli riktigt härligt! Förra veckans träning blev såhär.

Måndag: Sats Cycling 45. Instruera Body pump
Tisdag: Löpning 8 km på löpband
Onsdag: Instruera Body pump
Torsdag: Löpskolning och sammanlagt 8 km löpning på löpband
Fredag: Gymma bröst och triceps
Lördag: VILA
Söndag: VILA

Jag missade mitt långpass i söndags på grund av trist väder, trötthet och bristande motivation. Annars är jag rätt nöjd med veckan, i alla fall vad gäller löpningen. Dock hade ju 33 kilometer låtit bättre än de 16 jag skrapade ihop, men man kan ju inte få allt. Denna vecka är jag ledig rätt många dagar så då finns ingen anledning att missa något löppass, förutom idag då. Dessutom är det 22 kilometer som gäller i helgen. Distansrekord för mig om jag tar det..förlåt..när jag tar det. Wish me luck!

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0