Dagens träning

Sista semesterveckan, men det känns som den första eftersom jag inte direkt har något inplanerat förutom lite smådejter här och var. I morse blev det sovmorgon, frulle och lite småfix hemma. Sedan drog jag iväg till gymmet för lite träning i cirkelformat. Först uppvärmning tio minuter på crosstrainern, sedan tre varv av följande:
 
10 burpees
10 thrusters
20 utfallsgång
10 bicepscurls på bosuboll
12 dips på dubbla steplådor
 
Sedan blev det 3x10 jämfotahopp på stepbräda och sist plankan 3x1 minut. Och så stretch efter det. Det tog längre tid än det hade behövts, men jag kom upp i sådan hög puls att jag var tvungen att hämta andan några extragånger. Men summa kardemumma är jag nöjd, det kändes skönt och endorfinerna var många efteråt.
 
Fokuserad tjej, dock på någon annat än att hålla luren stilla..
 
Efter gymmet drog jag iväg och handlade lite förnödenheter och gick hem och åt naturell youghurt med havregryn, solrosfrön, mandlar, cashewnötter och russin. Och så lite godis på det. Sedan pluggade jag skelett, muskler och annat trevligt och nu sitter jag här och funderar vad jag ska käka till middag, men är inte riktigt sugen på något alls. Well, well. Något kan jag nog slänga ihop.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0