Tisdag

Näst sista dagen på grundutbildningen idag. Igår anmälde jag mig till kursen för att bli lic. träningsinstruktör som går i september. Det känns fint. Vandringen mot att bli personlig tränare har börjat.

Igår drog jag iväg och åt en sjukt god lasagnelunch. Det är skönt att knata iväg en stund för att tänka på annat. Igår när jag kom hem passade jag på att göra matlådor plus middag. Effektivitet när den är som bäst. Sedan blev det film, den nyaste American Pie-filmen som, håll i hatten, var riktigt bra!

Så, nu kör vi näst sista dagen!

 

Gårdagens lunch

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du trivs och att nästa kurs är inbokad :)
Fick ett ryck och muddrade alla mina hälsotidningar på recept i helgen och igår blev det riktigt mumsigt, http://www.tasteline.com/Recept/Spett_med_tandoorikryddad_flaskfile typ hur gott som helst! pröva ;)

Svar: Ja, dock är det vääldigt skönt med semester nu! :)Åh, det där låter verkligen smarrigt!! Jag ska försöka få till några matlådor under nästa vecka så jag har när jobbet sätter igång igen, tack för tipset!
Emma Jordell

2012-08-15 @ 08:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0