Torsdag

Semesterdagarna bara flyger iväg och jag försöker njuta i farten. I tisdags vickade jag en Cykel 45 på Globen (Sats Globen alltså, inte PÅ själva Globen..) igår hade jag först kvalitetstid och blev bjuden på god lunch med min underbara vän följt av fikamys och några timmars babblande med min kära mor. Idag har jag lunchat med en kompis och sedan dragit ett härligt rygg-och bicepspass med finaste nya Sats-medlemen. Grymt jobb säger jag.

Nu sitter jag och pluggar lite och laddar för den sista riktiga semesterdagen innan en fullspäckad helg. Imorgon blir det tvätt, träning och sedan ut och äta smarrig middag med familjen. Ojoj, nöjd tjej!

 

Fikamys deluxe med min mor

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

DU är grym :) Det var så roligt att träna med dig och jag känner på mig att det kommer bli ännu roligare! Duktigaste <3

Svar: Det var grymt roligt, detta gör vi till en vana! Socilat häng, snack och träning. Nästan bättre än en utekväll på Patten ;)DU kan vara duktigaste! <3
Emma Jordell

2012-08-24 @ 10:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0