Torsdag

Igår kom vi hem från Prag. Det känns både skönt och lite tråkigt. Jag kan sakna att gå ner till vårt favortithak vid kanalen och lyssna på favorittrubaduren som var grym, Men nu ska jag istället ta upp plugget igen. I alla fall för sju dagar. Jag ska läsa Safes grundutbildning för att den behövs i mitt arbete som instruktör och för att jag sedan ska kunna läsa vidare. Detta ska bli intressant!
 
På hotellet i Prag fanns ett stort akvarium och vi undrade såklart hur det skulle rengöras. Vi trodde på en lucka i akvarietaket och oj så rätt vi hade..Haha. Har man ett jätteakvarium får man se till att ta ett dopp sådär ibland när det ska städas.
 
Och ja, det är en riktig människa som just plockat bort fiskarna. Haha, konstig syn..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0